Cart0Item(s)

Vaša košarica je prazna

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne bucika.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Opredelitev pojmov

  1. Ponudnik, upravitelj in lastnik spletne trgovine je podjetje NETA PLUS, podjetje za storitve in trgovino, d.o.o., Dunajska cesta 285, 1000 Ljubljana.

  2. Uporabnik je podjetje ali fizična oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.bucika.si.

  3. Spletna trgovina podjetja NETA PLUS d.o.o. je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

 

Osnovni podatki ponudnika

  • NETA PLUS, podjetje za storitve in trgovino, d.o.o., Dunajska cesta 285, 1000 Ljubljana.
  • Identifikacijska številka za DDV: SI45535400
  • Davčni zavezanec: DA
  • Matična številka: 8217289000
  • TRR: SI56 1010 0005 6806 590, odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.
  • E-mail: info@bucika.si


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, identifikacijsko številko podjetja)

  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonska številka)

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

  7. način plačila in dostave

  8. časovno veljavnost ponudbe

  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Avtorske pravice

Vsa vsebina na strani in podstraneh Spletne trgovine bucika.si je avtorsko zaščitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani.  Logotip, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so vse last podjetja NETA PLUS d.o.o.. Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko zaščiteno in je last podjetja NETA PLUS d.o.o.. Prepovedana je uporaba vsebine in slik v javne in komercialne namene, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani lastnika spletne trgovine bucika.si.

 

SPLOŠNE DOLOČBE

1. Veljavnost splošnih pogojev

Določbe splošnih pogojev veljajo za vse storitve elektronskega poslovanja in dopolnjujejo določbe veljavne zakonodaje, ki urejajo področje varstva potrošnikov, področje varstva osebnih podatkov ter drugih področij, ki se nanašajo na elektronsko poslovanje družbe.

V kolikor bi zaradi spremembe veljavnih predpisov, ki urejajo ta področja, posamezna določba teh splošnih pogojev postala neveljavna, to ne vpliva na veljavnost preostalih določb in s tem teh splošnih pogojev.

Upravitelj spletne trgovine ima pravico do občasnega dopolnjevanja in spreminjanja teh splošnih pogojev. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani www.bucika.si. Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembami in dopolnitvami, v kolikor po objavi sprememb nadaljuje z uporabo elektronskih storitev.

 

2. Odgovornost za delovanje in vsebino spletne trgovine

Upravitelj bo pri urejanju spletnega mesta skušal zagotavljati ažurnost in točnost podatkov vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene značilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naročila oziroma storitev, način plačila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).

Upravljalec se pri urejanju spletnega mesta po najboljših močeh trudi, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu, vendar ne jamči da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez problemov, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jamči za uspešnost uporabe teh storitev.

Spletna stran vsebuje t. i. piškotke (Cookies) zaradi uresničevanja namena nemotenega delovanja strani. Upravljalec ne zbira nobenih osebnih podatkov o obiskovalcih spletne strani.

Upravljalec pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simbolične narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Zaradi različnih grafičnih nastavitev monitorjev so možna odstopanja barv.

Upravljalec si pridržuje pravico, da kadarkoli iz tehnoloških, pravnih ali poslovnih razlogov spremeni vsebino svojih spletnih strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozorila.

V zakonsko dovoljenem obsegu je izključena vsaka odgovornost podjetja NETA PLUS d.o.o., upravitelja ali katerekoli druge pravne ali fizične osebe (v nadaljevanju druge osebe), ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnega mesta www.bucika.si.

Podjetje NETA PLUS d.o.o. ali druge osebe v nobenem primeru niso odgovorne za izgubo ali okrnjeno dostopnost podatkov ali kakršnokoli drugo slučajno, posredno, posebno ali posledično škodo, ki bi izvirala iz uporabe oziroma nezmožnosti uporabe storitev, vključno in brez omejitev glede izgubljenega prihodka ali pričakovanega dobička, izgube dobrega imena, izgube poslov, izgube podatkov, tehnične napake ali napačnega delovanja oziroma drugih škodnih dogodkov.

Za morebitne napake na tem spletnem mestu (cene, dobavni roki, opisi izdelkov, ipd.) se vam opravičujemo in Vas bomo praviloma še pred oddajo pošiljke o tem obvestili. Prav tako podjetje NETA PLUS d.o.o. ali druge osebe za napake na strani ne odgovarjajo in jih bodo po svojih zmožnostih v najkrajšem možnem času tudi odpravili.

Upravitelj lahko po svoji lastni presoji odpove ali začasno prepreči dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu www.bucika.si zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega družba meni, da je nezakonit oziroma škodljiv do tretjih oseb ali za delovanje storitev.

 

3. Odgovornost uporabnika

Uporabnik je dolžan uporabljati elektronske storitve v skladu z veljavnimi predpisi in temi splošnimi pogoji. Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj račun ter v imenu in za račun tistih poslovnih subjektov, za katere ima v skladu z veljavnimi predpisi pooblastilo ali drugo pravno podlago za tako poslovno povezavo ali predstavljanje oziroma zastopanje.

Uporabnik izrecno soglaša, da uporablja storitve ali katerokoli digitalno vsebino povezano z elektronskim poslovanjem izključno na lastno odgovornost.

Uporabnik se izrecno obvezuje, da pri uporabi elektronskih storitev ne bo ravnal protipravno ali ogrožal informacijske varnosti elektronskih storitev (npr. lažno predstavljanje, prenos nezakonitih vsebin, kršitve pravic intelektualne lastnine, nepooblaščeno zbiranje osebnih podatkov ali poslovnih skrivnosti, prenos zlonamerne programske opreme, nepooblaščeno spreminjanje vsebine, motenje komunikacij v katerikoli smeri ali nepotrebno obremenjevanje elektronskih storitev, poizkus lažnega predstavljanja in podobno) ali spodbujal tretjih oseb k takšnemu ravnanju.

Uporabnik soglaša, da se bodo katerikoli poslani in potrjeni podatki ali dokumenti, ki so poslani z uporabo elektronskih storitev šteli za popolne in točne.

Uporabnik se obvezuje, da bo posebej skrbno varoval svoje osebno geslo in ga ne bo dajal v uporabo ali na vpogled tretjim osebam ter v celoti odgovarja za vsako škodo, ki je bodisi posredno ali neposredno povzročena zato, ker so tretje nepooblaščene osebe uporabile njegov dostop do elektronskih storitev (predvsem pri opravi nakupa). Uporabnik se zavezuje tudi, da ob upoštevanju uporabniških navodil proizvajalcev strojne in programske opreme, navodil in opozoril podjetja NETA PLUS d.o.o. in drugimi strokovnimi pravili, opozorili, navodili in priporočili zagotavljal najvišjo možno raven varnostnih ukrepov in zmanjšanje tveganj nepooblaščenega dostopa ali ogrožanja podatkov ali delovanja elektronskih storitev in takoj obvestil upravljalce spletnega mesta www.bucika.si o vseh morebitnih varnostnih incidentih v zvezi z uporabo elektronskih storitev.

Uporabnik lahko po lastni presoji in skladno z navodili odpove uporabo elektronskih storitev (odpoved registracije) ter zahteva izbris uporabniškega imena in drugih podatkov, shranjenih za potrebe dostopa do teh podatkov.

 

REGISTRACIJA IN PRIJAVA

1. Obisk in brskanje po spletne strani www.bucika.si

Uporaba spletnega mesta www.bucika.si je omogočena vsem fizičnim in pravnim osebam, pri čemer se za ogled strani ni potrebno registrirati ali prijaviti. Registracijo ali prijavo je potrebno opraviti zgolj v primeru potencialnega nakupa izdelka.

 

2. Registracija uporabnika

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine bucika.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Prijava v sistem (log in) pa omogoča upravljalcu spletnega mesta, da ustrezno identificira predhodno registriranega uporabnika in mu omogoča kasnejšo opravo nakupa brez ponovne registracije.

Kot uporabniško ime se uporabi elektronski poštni naslov uporabnika, geslo ki si ga uporabnik izbere sam, pa lahko po uspešni prijavi na spletno mesto tudi kadarkoli spremeni.

 

3. Prijava uporabnika

Prijava v sistem registriranemu uporabniku omogoča takojšni nakup izdelka, ogled preteklih naročil, urejanje uporabniškega računa, naročanje in odjavo z novic in dodatne ugodnosti.

 

POSTOPEK NAKUPA

1. Nakup

V spletni trgovini bucika.si se artikli prodajajo na meter ali kos.Najmanjša količina nakupa za metrsko blago je 0.4 m.

Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ODDAJ NAROČILO odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). S tem je naročilo potrjeno. V primeru, da bo kupec plačal po povzetju ali prek PayPal storitve, mu bo ponudnik nakupljene izdelke poslal v največ 5 (petih) delovnih dneh po potrditvi naročila s strani ponudnika. Če je rok dobave več kot 5 delovnih dni ponudnik o tem obvesti kupca.

Z nakupom se strinjate, da na podan e-poštni naslov nekajkrat mesečno prejemate reklamna sporočila, od katerih se lahko v vsakem trenutku odjavite s postopkom opisanim v prejeti e-pošti.

 

2. Nakupovalna košarica in oddaja naročila

Bodoči kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup, v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb "dodaj v košarico", s čemer se vam izdelek izpiše v košarici. V primeru, da nakupujete več izdelkov postopek ponovite do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa nadaljujete nakup s klikom na gumb "blagajna".

Odpre se vam obrazec "1", kjer lahko spremenite naslov za račun ter dostave v primeru, da ne želite prejeti artikla na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji računa.

Ko izpolnite obrazec kliknite na gumb "nadaljuj" za nadaljevanje v obrazec "2" v primeru, da pošiljate na drug naslov ali obrazec "3 kjer izberete način dostave. S klikom na gumb "nadaljuj" se Vam odpre obrazec "4" kjer izberete način plačila. V obrazcu "5" pa lahko oddano naročilo preverite in ga s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO potrdite in s tem zaključite nakup.

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila.


3. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije Uredi košarico. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

 

4. Potrditev naročila

Naročilo na spletnem mestu www.bucika.si je potrjeno, ko kupec pri zaključevanju naročila potrdi oddano naročilo in ko prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila.

 

5. Preklic naročila

Kupec lahko oddano naročilo prekliče na sledeče načine:

  • da po e-pošti v roku 2 ur po oddaji naročila posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila.

 

6. Zavrnitev naročila

Upravitelj spletnega mesta www.bucika.si lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.


V kolikor podjetje NETA PLUS d.o.o. svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.


7. Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Pridružujemo si pravico do napake pri objavi cene. V primeru napačne objave cene, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje NETA PLUS d.o.o. kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki in sicer na strežniku spletnega mesta www.bucika.si, uporabniku pa je dostopna v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec pa lahko, kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja, zahteva predložitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.

V kolikor za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.

Podjetje mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku štirinajst (14) dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače. V kolikor podjetje ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika, v kolikor je podjetje v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo uporabniku vrnil na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

 

8. Račun in spremna obvestila

Račun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga.
Hkrati kupec prejme še pisno obvestilo, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti.

 

NAČINI PLAČILA

Kupec lahko naročeno blago plača na 3 načine:

1. Z gotovino ob osebnem prevzemu

2. Z nakazilom na račun ponudnika po predračunu

3. Prek storitve PayPal

 

DOSTAVA

Čas dostave je 1 - 5 delovnih dni po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu. V času akcij se lahko rok dostave podaljša.

Ob nakupu izdelkov v vrednosti do 39,99 EUR je strošek dostave 3,5 EUR. Ob nakupu izdelkov v vrednosti 40 EUR ali več, je dostava brezplačna.

Stroški pošiljanja se obračunajo pri nakupu v spletni trgovini bucika.si.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij.

 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA


1. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupcu (fizični osebi, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti) pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh, šteto od prevzema blaga, odstopi od pogodbe in vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine.


2. Način izvrševanja pravice

Kupec je dolžan prodajalca v roku iz zgornjega odstavka pisno obvestiti o odstopu od pogodbe, pri čemer ni dolžan navesti razloge za svojo odločitev. Kupec obvestilo naslovi na sedež podjetja prodajalca NETA PLUS d.o.o., Dunajska cesta 285, 1000 Ljubljana ali na kontaktni elektronski naslov: info@bucika.si. Za ta primer je kupcu hkrati z računom na voljo še obrazec za vračilo blaga na tej povezavi TUKAJ.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa.

Kupec mora blago, prejeto na podlagi pogodbe od katere je odstopil, vrniti ponudniku hkrati s sporočilom o odstopu ali pa najkasneje v roku štirinajstih (14) dni po poslanem sporočilu o odstopu.

 

3. Obveznosti kupca pri odstopu od pogodbe in stroški povezani z odstopom

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, blago mora biti nerabljeno, in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti.
Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.

Ne sprejemamo paketov z odkupnino.

 

4. Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, sicer pa najkasneje v roku tridesetih dni (30-ih) dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Kupnina ne vključuje poštnin stroškov. Kupnina se vrne na kupčev TRR, ki ga ta sporoči hkrati z obvestilom o odstopu.

Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

 

5. Kdaj kupec nima pravice do odstopa

Kupec nima pravice odstopiti od pogodbe:

  • Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.


Prodajalec ne bo sprejel vrnjene pošiljke, če bodo pri njej vidni kakršnikoli znaki uporabe, zlasti kot:

  • V primeru zapečatene opreme je pečatnik (npr. original nalepka) odlomljen ali poškodovan;

  • V primeru mehanskih poškodb blaga;

  • Če je pri aparaturah baterija bila že uporabljena;

  • Če kupec vrnjenega blaga ni pravilno in primerno zaščitil za transport in bi lahko to povzročilo nadaljnje napake v delovanju opreme.


REKLAMACIJE

1. Reklamacija

Reklamacije upoštevamo za nerazrezano blago s predloženim računom. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne artikle, napačne barve, količine ali pa artikel kakor koli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec blago lahko reklamira s pisnim obvestilom, ki ga naslovi na sedež podjetja NETA PLUS d.o.o.. V primeru napačne dobave izdelka mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca, ki bo reklamacijo skušal rešiti v čim krajšem možnem času.

Kupec mora o reklamaciji pisno obvestiti prodajalca in poslati izdelek na njegov sedež, pri čemer mora natančno opisati napako in navesti reklamacijski zahtevek. Kupec pa mora poleg blaga priložiti še kopijo računa ter druge morebitne spremne dokumente. Reklamacijski obrazec se nahaja na tej povezavi TUKAJ.

Prodajalec bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8 delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek neupravičen bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil artikel na njegove stroške.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko v okviru reklamacijskega zahtevka zahteva zamenjavo blaga ali pa vračilo kupnine na njegov transakcijski račun.

V primeru neupravičene reklamacije kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

 

2. Zavrnitev reklamacije

Podjetje NETA PLUS d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • Če kupec ne predloži kopijo računa;

  • Če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;

  • Če je bilo blago že razrezano

  • Če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;

 

3. Škoda

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:

  • Za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč;

  • Za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljalca.

 

4. Stvarna napaka


Napaka je stvarna kadar:

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla?

Primernost artikla se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako lahko kupec uveljavi stvarno napako?

Kupec mora podjetje NETA PLUS d.o.o. o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te, na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam omogočiti pregled artikla. Pravico za uveljavljanje stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno.

 

KONČNE DOLOČBE


1. Mnenja in pritožbe uporabnikov

Uporabnik svoja mnenja, povpraševanja, komentarje, pritožbe in ugovore naslavlja na sedež družbe NETA PLUS d.o.o., Dunajska cesta 285, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov: info@bucika.si. Morebitne pritožbe upravljalec rešuje prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja. V ta namen bo upravljalec kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave.

 

2. Reševanje sporov

V kolikor morebitne spora med uporabnikom storitev in ponudnikom storitev ni možno rešiti sporazumno z metodo reševanja pritožb, se spor reši pred pristojnim sodiščem v Ljubljani.